Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Wymiany

1. Sklep gwarantuje możliwość wymiany zamówionego towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania.

2. W razie ewentualnej wymiany, należy powiadomić sklep o tym fakcie, telefonicznie lub mailem na adres  biuro@abenberg.pl.

3. Towar prosimy odesłać na adres: Abenberg Joanna Nowak, Bilczyce 273, 32-420 Gdów, wraz z informacją na co ma być wymieniony towar, należy również pokryć koszt wysyłki wymienionego towaru (wg cennika).

Zwroty

1. Towary w sklepie internetowym Abenberg.pl są fabrycznie nowe, pierwszego gatunku i objęte są gwarancją producenta.

2. Sklep gwarantuje możliwość zwrotu zamówionego towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania. Towar prosimy zwrócić na adres: Abenberg Joanna Nowak, Bilczyce 273, 32-420 Gdów

3. Zwrotowi lub wymianie podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, z nienaruszonymi metkami, wszywkami. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać dokumenty zakupu .

4. W razie ewentualnego zwrotu należy powiadomić sklep o zamiarze zwrotu towaru, telefonicznie lub mailem na adres  biuro@abenberg.pl, oraz dołożyć informacje do środka przesyłki odnośnie odstąpienia od umowy razem z danymi do zwrotu numer konta bankowego.

5. Po odebraniu towaru sklep zwróci Nabywcy zapłaconą kwotę, stanowiącą cenę zwróconego towaru z przesyłką , wskazaną na dokumencie zakupu, przelewem na wskazany rachunek bankowy. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Art.7.3. zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od chwili pisemnego zgłoszenia zwrotu.

6. W przypadku płatności kartą kwota zostanie przelana na rachunek bankowy przypisany do tej karty.

Reklamacje

1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.

2. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu. Reklamacje można zgłosić mailem na adres biuro@abenberg.pl lub dostarczyć pismo reklamacyjne wraz z reklamowaną rzeczą pocztą na adres Abenberg Joanna Nowak, Bilczyce 273, 32-420 Gdów

 

3. Reklamacje rozpatrywane i załatwiane są w terminie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego, a w sporach pomiędzy przedsiębiorcą i konsumentem rozpatrywane są i załatwiane w terminach określonych w ustawie z dnia 27. lipca 2002r. o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego, czyli nie później niż w terminie 14 dni od chwili pisemnego zgłoszenia reklamacji.

5. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary.

6. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa kupujący , w przypadku gdy towar posiada wady fabryczne i jest to stwierdzone zaraz po zakupie sklep ponosi koszty wymiany towaru .

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl